Jak postupujeme při výrobě?

Jak postupujeme při výrobě?

Jak postupujeme při výrobě?

Nahlédněte pod pokličku toho, jak s námi funguje spolupráce. Jak se začíná a postupuje, než k vám dorazí zadaná zakázka?

Máme na vás spoustu otázek
Vše začíná kontaktem s naším obchodním zástupcem. Zadáte své požadavky a my se vás pak ptáme a ptáme. Na cílovou skupinu, účel, záměr a další důležité otázky. Čím lépe vás pochopíme, tím budete s výsledky naší práce spokojenější. Na základě vašich požadavků a představ zpracujeme cenovou nabídku, která obsahuje odhad náročnosti grafického i technického zpracování.

Nejprve grafika, pak technika
Jakmile nám odsouhlasíte začátek prací, vytvoříme grafické návrhy. Celou dobu s vámi komunikujeme a navrhujeme design tak, aby splnil svůj účel a oslovil cílovou skupinu. Po schválení výsledného vzhledu se přesouváme k technickému řešení zakázky. Až v tomto kroku jsme schopní vytvořit přesnou cenovou nabídku. Vše totiž záleží na výběru materiálu a zpracování. Stále jsme s vámi ve spojení a vy víte, v jaké fázi příprav se nacházíme. 

Jdeme do tisku
Blížíme se do závěrečné fáze výroby - vytváříme pilotní vzorek. Dolaďujeme poslední detaily a po vašem odsouhlasení spouštíme výrobu. Na řadu přichází naše špičkové technologie. Tiskneme ve tří směnném provozu na tiskových strojích Durst, které zajišťují perfektně barevné výstupy. Neustále kontrolujeme kvalitu výtisků a posouváme je na frézování či ořez k dokonale přesnému řezacímu plotteru Zünd. 

Kontrolujeme, balíme a posíláme
Blížíme se pomalu ke konci výroby - komplementujeme výrobky a bedlivě dbáme na to, aby vše bylo v pořádku. Následuje balení a expedice hotové zakázky. A netrpělivé čekání na reference od vás, našich klientů. 

Chcete vyzkoušet spolupráci s námi i vy? Ozvěte se nám.

Jaké materiály jsou vhodné pro velkoplošný tisk?

Jaké materiály jsou vhodné pro velkoplošný tisk?

Jaké materiály jsou vhodné pro velkoplošný tisk?

Zajímá vás, které materiály jsou vhodné pro velkoformátový tisk? Připravili jsme pro vás praktický přehled materiálů a účely, pro jejichž využití se hodí.

Bannery jsou in
Vidíte je všude, kam se podíváte. Venku i vevnitř. Poutají vaši pozornost, informují, lákají, prodávají. Plachty neboli bannery patří mezi nejoblíbenější reklamní materiály. Jsou odolné a vhodné prakticky na jakékoliv využití. Přinášíme vám přehled nejběžnějších PVC materiálů, na které můžete tisknout.

PVC síťoviny (Mesh)
Mesh jsou plachty, které jsou určené pro venkovní reklamu. Jsou lehké a odolné proti vnějším vlivům. Síťovina je lehce průhledná. Má totiž malé otvory, které propouštění světlo, proto je vhodná například pro venkovní reklamu před okny. Doporučujeme síťovinu umístit také na stavební konstrukce nebo na lešení. Využívá se i pro bannery na hudebních festivalech. Mesh se poutá plastovými nebo kovovými úchytkami a dá se také svařovat.

PVC banner (Frontlit)
Frontlit patří mezi nejoblíbenější materiály v signmakingu. Je odolný a trvanlivý. PVC banner je hladký a má matný povrch, díky čemuž barvy zůstávají syté a neblednou. Běžně se používá do interiéru i exteriérů. Pevnost materiálu umožňuje svařování a vytváření velkých reklamních sdělení. Oproti síťovině není průsvitný, je proto možné jej nasvítit pouze zepředu.

PVC blockout
Blockout banner patří mezi nejpevnější reklamní materiály. Proto se nejčastěji využívá pro venkovní reklamu. Nepropouští světlo a hodí se na oboustranný tisk. Lze jej svařovat, nemusíte se tedy omezovat velikostí materiálu.

PVC backlit
Bannery z backlitu jsou odlehčené a průsvitné. Prosvětlují a rozptylují světelné záření, proto se využívají hlavně u světelné reklamy. Aby byly barvy na backlitu dostatečně syté, tiskne se stejný motiv na obě strany banneru. Používají se na propagaci na velké vzdálenosti.

PP a HDPE bannery
PP a HDPE bannery jsou ekologickou variantou klasických bannerů, protože jsou recyklovatelné. Zároveň působí přirozeně a elegantně. Jsou proto ideální pro interiérovou reklamu.

 

Billboardy, plakáty a venkovní tapety

K signmakingu si nepatří jenom bannery z PVC materiálů. Jaké jsou další možnosti?

Billboardové a CLV papíry
Hledáte vhodný materiál pro plošnou outdoorovou reklamu? Využijte CLV a billboardové papíry, které jsou určené pro reklamu na větší vzdálenosti. Zde je kladen důraz na rychlost a objem tisku.

Fotopapíry
Potřebujete velkoplošný tisk fotografií? Fotopapíry vám umožní dokonalé převedení vysoké kvality barev na velký formát, jsou proto vhodné pro tisk plakátů.

Potisknutelné tapety
Máte rádi tapety, ale toužíte po originálním vzoru? Zapojte fantazii a vymyslete si vlastní motiv a tvary! Ozvláštněte pracovní interiér a užívejte si jedinečnou atmosféru, kterou tapety vytvoří.

Už jste si vybrali, na který materiál chcete tisknout? Neváhejte se na nás obrátit s dalšími dotazy!

Jak připravit data pro tvarový ořez

Comment

Jak připravit data pro tvarový ořez

1. jednostranný tisk

Pro jednostranně potištěnou aplikaci s tvarovým ořezem je potřeba připravit dvoustránkový PDF soubor dle níže uvedené specifikace:

1. strana PDF musí obsahovat tvarový ořez s následujícími prvky: 

  • vektorová cesta
  • černý tah
  • požadovaný tvar 1:1

2. strana PDF musí obsahovat grafiku s následujicími náležitostmi:

  • spadávka min. 4 mm
  • rozlišení v závislosti na velikosti aplikace (opt. 300 ppi) 
  • barevnost obrazových podkladů ve CMYK
 

2. oboustranný tisk

Pro oboustranně potištěnou aplikaci s tvarovým ořezem je potřeba připravit dvoustránkový PDF soubor s následujícími náležitostmi:

1. a 2. strana PDF se řídí pravidly jako jednostranný tisk viz. výše

3. strana PDF musí obsahovat vertikálně zrcadlenou grafiku tisku (pozor: grafika by měla být zrcadlena symetricky kolem středu grafiky)

Comment

Redesign prodejny GrandOptical

Redesign prodejny GrandOptical

Právě jsme dokončili redesign prodejny GrandOptical na Václavském náměstí v nákupním centru DEBENHAMS.

Podívejte se na výsledky naší práce se světelnou reklamou

Podívejte se na výsledky naší práce se světelnou reklamou

Už jste viděli naše expozice pro značky Philco a Haier? Nenechte si ujít příležitost vidět jednoduchou kombinaci světelné reklamy a prosvětlených skleněných polic, které dávají výstavní expozici svou jednoduchostí nadčasový design! Můžete ji zažít v showroomu Alza.cz

Tiskneme nově s Durst Omega

Tiskneme nově s Durst Omega

Tiskárna S-print, kterou provozuje agentura Sittardia, patří mezi rychle rostoucí polygrafické subjekty. Zatímco některé tiskárny v posledních letech stagnují, ve společnosti Sittardia investovali do koupě nového tiskařského stroje Durst Omega, který se svým fotorealistickým výstupem a kvalitou boří a mění dosavadní standardy velkoformátového digitálního tisku.

„Zahájení provozu nového tiskařského stroje Durst Omega předcházela úprava našich výrobních prostor tak, aby byly schopny pojmout další tiskové technologie. Přesto může úkol přepravit a přesně umístit takový kolos ve stísněném prostředí vypadat na první pohled jako neřešitelný. Vše se ale nakonec zvládlo, a to bez jakéhokoliv poškození jak vlastního tiskařského stroje, tak okolí.“ 

A na co se můžete jako zákazník těšit? Tiskárna Durst Omega je připravena tisknout na média, jako jsou papír, kov, plexi, sklo, akrylát, KAPA desky, PVC desky, PVC bannery, POP a POS, voštinové desky, kartony, lepenky atd. Maximální šířka potisknutelných materiálů je 160 cm a tloušťka 5 cm. Tiskárna Durst Omega tiskne na deskové materiály stejně jako na rolové. Systém roll-to-roll dovoluje kontinuální potisk rolí materiálu, jako jsou např. bannery, samolepicí fólie, tapetové materiály, plátna aj. Výstupy jsou využitelné pro interiérové i exteriérové aplikace s velice dobrou venkovní odolností.

„Tiskárna Durst Omega zajišťuje vysoký standard kvality výstupu, je možné tisknout s rozlišením až 1728 dpi. Špičková kvalita vyhovuje i tak náročným výstupům, jako jsou texty o velikosti 3 až 4 body nebo čárové kódy třídy A“.

Tiskneme kampaň pro Allianz

Tiskneme kampaň pro Allianz

Tiskneme kampaň pro Allianz Na základě poptávkového řízení byla agentura Sittardia vybrána pro letošní rok jako dodavatel pro tisk venkovních kampaní firmy Allianz. V rámci OOH – Out Of Home kampaně tiskne standardní i nestandardní rozměry billboardů a plakátů pro celou Českou republiku.